رمان چنگال نقره ای و ظرف نقره اگرچه در حال حاضر تا حد زیادی خوانده نشده و مورد توجه انتقادی کمی قرار گرفته است، اثر خود را در رمان انگلیسی به جا گذاشته است.
بین سالهای 1825 و 1836 از وحشت مالی که شرکت انتشارات Archibald Constable را ورشکست کرد و موجهای شوکآمیزی را در تجارت کتاب بریتانیا ایجاد کرد، تا زمانی که چپمن و هال بهطور تصادفی سریال ماهانه را ابداع کردند، با کتاب Pickwick Papers چارلز دیکنز 1836 انتشار کمی منتشر شد.
در یک بازه زمانی کوتاه قیمت ظروف مسی بسته به چنگال نقره ای داشته است.
ارزش خواندن را امروز تشخیص دهید با این حال، در این دوره، نویسندگان پرکار به طور گسترده منتشر شدند، و رمان های مد دهه 1820-1830 از نظر تاریخی رمان های جین آستن را با روایت های اصلی ویکتوریایی ویلیام میکپیس تاکری و چارلز دیکنز مرتبط کردند.
در دهه 1840 و پس از آن، تاکری و دیکنز شیک پوشان و اشراف مکتب سیلور فورک را تصاحب کردند، دگرگون کردند یا بیرحمانه به طعنه پرداختند، که بنابراین به عنوان تقلید در رمان ویکتوریایی زندگی می کردند.
آیا ممکن است که جین آستن خود یک چنگال نقره ای و ظروف نقره کمی باشد ادوارد کوپلند به چنین پرسشی می اندیشد.
زیرا در داستان های داستانی چنگال نقره ای وام های بسیاری از شخصیت های آستن، دیالوگ ها، رویدادهای داستانی مانند تئاترهای آماتوری منسفیلد پارک، کتیبه سوبژکتیویته زنانه، و مهمتر از همه، مذاکره روایی رتبه و طبقه را دنبال می کند.
برای بهبود فردی و اجتماعی در دوران اصلاحات لازم است. وقتی توسط نویسندگان رمان شیک غارت میشود.
رمانهای نامزدی آستن درباره دختران نجیبزاده و ظروف برنز بود که فروش بالایی نیز داشت.
کمتر مشتاق تحرک اجتماعی رو به رشد به رمانهایی درباره عروسهای اشرافی تازه ازدواج کرده یا متاهل تبدیل میشوند که میخواهند خانمهای انحصاری را که بر نخبگان اجتماعی در نماد نقشههای Almack فرمان میدهند، خیره کنند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.