جایگاهی که هودی بچه گانه پسرانه در فرهنگ نیویورک دارد

قبل از اینکه هودی که امروزه آن را می شناسیم وجود داشته باشد، سویشرت ها لباس معمولی ورزشی و لباس کار در فضای باز بودند.

شرکت آمریکایی Champion پس از توسعه فرآیندی برای دوخت مواد ضخیم‌تر، در ساخت سویشرت‌ها پیشگام شد.

سپس، در سال 1930، قهرمان دوباره این کار را با دوختن اولین کلاه روی یک سویشرت برای گرم نگه داشتن کارگران در ایالت نیویورک، که تولد هودی نیز بود، انجام داد.

برخلاف ژاکت های یقه ای، هودی ها در فرهنگ هیپ هاپ نیویورک در دهه 1970 بیشتر و بیشتر محبوب شدند.

هودی بچه گانه پسرانه یکی از انواع هودی های پرطرفدار است.

در آن زمان، هنرمندان گرافیتی به طور خاص دوست داشتند که هویت خود را از مجریان قانون پنهان کنند در حالی که به طور غیرقانونی دیوارها و متروها را علامت گذاری می کردند و حتی امروزه، هنرمندان گرافیتی، هودهای خود را با توجه به بزرگی کاپوت انتخاب می‌کنند.

بنابراین، این مورد دارای برخی مفاهیم بحث برانگیز است به ویژه در میان طبقه بالای سفید.

از سوی دیگر، ژاکت یقه‌دار در امان ماند و همیشه به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم ورزشی و لباس کار در نظر گرفته شده است.

با این وجود، هر دو نوع سویشرت محبوبیت بیشتری پیدا کردند.

دانشگاه های آمریکایی از هر دو سبک برای چاپ یا گلدوزی آرم های خود بر روی آنها استفاده می کردند، که هنوز هم یک روند رایج و بسیار محبوب مد امروز است که در اروپا و در سراسر جهان گسترش یافته است.

هر دو سویشرت و هودی لباس‌های گرمی هستند که می‌توانند ظاهری اسپرت ایجاد کنند یا لباس شیک‌تری را آزاد کنند.

با این وجود، ترکیب‌های خاصی از لباس وجود دارد که در آن‌ها، ژاکت باید به یک هودی ترجیح داده شود.

از سوی دیگر، سویشرت همیشه با هر ظاهری مطابقت ندارد و باید جای خود را به هودی بدهد تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.