با وجود افزایش علاقه به نوشتن چنگال و ظرف نقره، هنوز مطالعات بسیار کمی در مورد این ژانر وجود دارد.
جامعترین مرورهای کلی، آن را بهعنوان یک تحول انتقالی، بهعنوان داستانهای پیش از ویکتوریایی که شکاف بین نوشتههای رمانتیک و جین آستن از یک سو و داستانهای ویکتوریایی اولیه چارلز دیکنز و ویلیام میکپیس تاکری را پر میکند، از سوی دیگر مورد بحث قرار میدهند.
اولین مطالعات تماممقیاس درباره داستانهای داستانی چنگال نقره، مانند رزا 1936 و آدبورگهام 1983، آن را پیش درآمدی برای برداشت طنزآمیز و گذشتهنگر تاکری از دوره سلطنت میدانند.
Moers 1960 بر اهمیت رمان چنگال و ظروف برنز برای فیگور شیک تمرکز دارد.
این مطالعات عمدتاً پتانسیل روایی و اهمیت ادبی خود ژانر را نادیده می گیرند، اگرچه زمینه اجتماعی آن را با بینش قابل توجهی ارائه می دهند.
آنها با ارائه اطلاعات بیوگرافی گسترده در مورد آنچه که در میان نویسندگان چنگال نقره ای برجسته ترین محسوب می شوند و همچنین خلاصه ای مختصر از رمان های آنها، نقاط شروع مفیدی را برای تحقیقات بیشتر ارائه می دهند.
در دهه 1981 بود که اولین بار قیمت ظروف مسی را در بازار جهانی اعلام کرده اند که بازتاب فوق العاده ای داشت.
این آثار استاندارد انتقادی در اینجا با گزارشهای اخیر تکمیل میشوند که عمدتاً به صورت مدخلهای دایرهالمعارفی طولانی یا بهعنوان مقالات مروری ظاهر شدهاند.
هارت 1981، چاپلین 2012، جامپ 2005، اوسیناید 2007، و مقدمه ویلسون 2012 که در بخشهای منابع اولیه و تاریخ ادبی و ژانر مورد بحث قرار میگیرد.
به طور خلاصه گرایشهایی را که نقره را برای نگارش ظروف نقره تعریف میکنند، خلاصه میکنند.
آنها به طور خلاصه درباره نمایندگان اصلی آن بحث می کنند و همچنین خلاصه خوبی از نقد ادبی ارائه می دهند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.