پزشک آلمانی همیشه شکر سفید را در برنامه رژیم غذایی قرار می دهد

دو نوع شکر در غذاها وجود دارد: شکر سفید و شکر قهوه ای

قندهای طبیعی به طور طبیعی در غذاهایی مانند میوه و شیر یافت می شوند.

قندهای افزوده شامل هر نوع قند یا شیرین کننده کالری است که در طول فرآوری یا آماده سازی به غذاها یا نوشیدنی ها اضافه می شود.

قندهای اضافه شده می توانند شامل قندهای طبیعی مانند شکر سفید، شکر قهوه ای و عسل و همچنین سایر شیرین کننده های کالری که به صورت شیمیایی تولید می شوند باشد.
منابع قندهای افزوده شده
منابع اصلی قندهای افزوده شده در رژیم غذایی آمریکایی نوشیدنی های شیرین، دسرها، تنقلات شیرین، قهوه شیرین، چای شیرین و آب نبات است.

یافتن قندهای اضافه شده در غذا

حقایق تغذیه ای روی برچسب مواد غذایی را بخوانید تا متوجه شوید چه مقدار قند و شکر پنیر بجنورد اضافه شده در یک غذا وجود دارد.

کل قندها هم شامل قندهای افزوده شده و هم قندهای طبیعی هستند.

شکر سفید

قندهای افزوده آنهایی هستند که می خواهید محدود کنید.

قندهای طبیعی در شیر (لاکتوز) و میوه (فروکتوز) یافت می شوند.

هر محصولی که حاوی شیر (مانند ماست، شیر یا خامه) یا میوه (تازه، خشک) باشد حاوی مقداری قند طبیعی است.
برای اقلامی مانند شکر گرانول یا پودر، شربت افرا یا عسل که به عنوان محصولات غذایی جداگانه فروخته می شوند، فقط کل قندها ممکن است فهرست شوند.

با این حال، باید توجه داشته باشید که آنها 100٪ قندهای اضافه شده هستند.

اگر روی یک غذای آماده در خواربارفروشی یا رستوران برچسب اطلاعات تغذیه ای وجود نداشته باشد، برخی از مواد موجود در بسته یا منو به شما می گویند که محصول حاوی قندهای اضافه شده با نام دیگری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.